PROMENAD MED ''HEMLIG'' OCH ''HEMLIG''

JAG ÄR SÅ JÄVLA SUR PÅ DEJ NU, OM DET ÄR SÅ JÄVLA JOBBIGT ATT BLI KALLAD HORA NGN GÅNG IBLAND, VADFAN FÅR DEJ ATT TRO ATT DET ÄR OKEJ ATT KALLA NGN TJOKIS OCH FITTA, OCH DESSUTOM FÖR HORA
fattar du inte vad du håller på med? jag tror inte att dethär håller, för att jag pallar inte ha en vän som blir anorlunda när hon är med andra, Jag är inte felfri heller, men detdär var riktigt fittigt!

Så, Jag kom nyss hem efter att ha gått en '' promenad'' men jasmin och två hemliga, :) och dom förblir hemliga :) hhihi
iaf så gick vi te donken, jag pallade inte fråga mamma om pengar, och jag var fortfarande supermätt efter maten, så det var bara ''hemlig'' och Jasmin som åt, jasmin tog glass och hamburgare, men glassen tryckte hon in i väggen, smartounge? :) haha
sen så gick vi hem , och ''hemlig'' och ''hemlig'' fööjde med mej enda till porten, för att jag var räd,, sött vah? :)

sen så började jag bråka direkt med ''henne'' jag blir iretad, allt pga att jag duschade på morgonen? du kanske tyckte att jag var osocial, men vettu? jag är väldigt rädd om min hygien....


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0