BILD ATACK!


Jossan den idioten tror att man kan lägga pälsocker i saften så att den blir godare

en bild säger mer än tusen ord, Jag älskar dej Emma-Josefine Lindgren<3


Evelinn Karlsson 5 år, om 10 år model? :O


Jossan och Nooras hand, i disco jet, Saknar...


Saknar ennu mer....


'' jossan, kan du härma en fjortis?''
- såklart!




Okej jossan, din hemlighet är ingen hemlighet längre, jossan föddes med ett ben.
NOOOT
men det ser ut så...


är jag onormal för att jag inte gillar min ögonfärg? :O

'
HAHHA, JULIA SOV HOS SOFINA, SEN SÅ SKULLE HON TA UPP SINA NYCKLAR, DÅ HADE HON TAGIT SOFINAS SYRRAS PÅSE, OCH DET FÖRSTA HON FICK TAG PÅ VAR ETT PAR TROSOR, HAHAH



hur fan kan man råka ta ngnannans påse? :O



SSS <3 SSS  Mina och jossans ben,,


MimmiPigg, MimmiGris, HAHAH


SÅDÄR! NU VAR JAG SNÄLL? :d
om ni undrar varför det inte är så många bilder på mej, så beror det på att jag inte är så kamera kåt, hahah

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0