ALICIA ÄR EN ÄNGEL

OCH JAG SKOJJAR INTE
ni som såg min blogg tidigare idag såg att den var helt cp, eller hur?
och alicia fixade det! visst är hon bäst! :)

Idag har jag iallafall vart med evelinn vid garnbackern där dom hade karuseller, så jag åkte lite med min lilla gullunge :) hihi
Sen så gick vi hem te henne, och vi städade på hennes loft . :) haha. och i hissen , sen kom det en tjej och sa att det inte lukatde lika äckligt där längre, tack vare oss visst äger vi? ;)
hade inte med min mobil, den har inget kompis längre, jag har comviq bas nu, så jag svarar inte på sms,

aja, nu ska jag snart borsta tänderna och gå och lägga mej, jag är nämligen as trött,

skriver mer imorn, och jag måste skärpa mej med uppdateringen :) jag lovar :)
men det är juh min jävla blogg, så igentligen så bestämmer jag juh själv när jag ska blogga, visst? ;)

haha
pusspuss♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0